Ketahuilah...

Islam Adalah CARA HIDUP yang syumul dan Indah

Wednesday, September 5, 2007

Salam..dah banyak hari aku tk buka blog ni
dan catatkan sesuatu pada blog ni..
maklum la sibuk sangat dgn tugasan di opis aku..
dan jugak aku ambik kesempatan bercuti beberapa hari
jenguk bonda dan sanak saudara di kampung..
dh agak lama aku tak cuti...
tapi..dalam dok aku cuti, sikit rasa tertekan
dan kureng puashati sebab cuti aku cuba dipertikaikan..
nasib la ada rakan keje yang sudi back-up aku
dan *%` aku dapat terima alasan aku bercuti sebab apa..mujur la
takkan aku sengaja cuti tk tentu pasal..
insya Allah, aku tahu 'amanah' yang diletakkan dibahuku
apa2pun aku dh selamat cuti..horeyyy..
at least dptla aku lepaskan rindu pd bonda, anak2 buah aku yg cute2
dan sedara mara aku..

2 comments:

Unknown said...

..manusia biasalah..kita buat betul pertikai..tak betul apatah lagi...yg penting kita tahu apa yg kita buat..

Siapa la Aku ini... said...

aku setuju dgn pendapatmu Ummu Amar..apa yg pasti..Yang Maha ESA lebih mengetahui dan Maha adil